"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Щучинск қаласының №6 жалпы орта білім беретін мектебі"
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №6 города Щучинск отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области"

Мы в соц.сетях

 

Орналасу картасы

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Семинар учителей истории Бурабайского района

01.12.2025

 

2025 жылғы 25 қарашада біздің мектеп базасында Бурабай ауданының тарих мұғалімдері қауымдастығының отырысы өтті. Отырыс тақырыбы "медиа сауаттылық және сыни ойлау. Тарих сабақтарында проблемалық оқыту: тарихи міндеттерді қою және шешу".

Отырыс ашылу салтанатынан басталды, оның барысында қатысушыларға қауымдастық жұмысының мақсаттары, міндеттері мен негізгі бағыттары ұсынылды.
Құттықтау сөзбен: Вотинова
Е. В"Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі" ММ әдіскері;  Кошенов Н.T. Щучинск қаласының №6 мектебінің директоры сөз сөйледі. Баяндамашылар тарих мұғалімінің әдістемелік құралдарын жаңартудың маңыздылығын, медиа сауаттылықтың өзектілігін, оқушылардың сыни ойлауын дамытуды, сондай-ақ ауданның тарихи білім беру сапасын арттырудағы мектепаралық ынтымақтастықтың рөлін атап өтті.

Мектеп отырысы аясында №6 мектеп педагогтерінің екі үлгілі ашық сабағы көрсетілді. Мұғалім Сейдуалиева Р.Б. 5 "А" сыныбында "Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы" тақырыбында сабақ өткізді. Сабақ тарихи материалдарды, пәнаралық байланыстарды және заманауи белсенді оқыту әдістерін үйлестіруге негізделген. Мұғалім топтық жұмыс формаларын, визуализация элементтерін және зерттеушілік дағдыларды дамыту тәсілдерін қолданды. Ежелгі көшпелілердің дүниетанымын артефактілерді, мифтерді, салыстырмалы кестелерді және шағын жобаларды талдау арқылы ашуға ерекше назар аударылды.

Мұғалім Канапина А.У. 10 "Б" сыныбында "Адамның шығу тегі туралы теориялар және этностың шығу тегі туралы теориялар" тақырыбында сабақ өткізді. Сабақ терең мазмұнымен және ғылыми бағыттылығымен ерекшеленді. Оқушылар тарихи гипотезалармен, сызбалармен, цифрлық ресурстармен жұмыс істеп, дереккөздер бойынша аналитикалық тапсырмаларды орындады. Педагог проблемалық оқыту әдісін көрсетті, онда оқушылар этностардың шығу тегінің көпфакторлылығы туралы қорытындыларды өз бетінше және топтарда тұжырымдады.

Екі сабақ та әріптестер тарапынан әдістемелік сауаттылығы, құрылымдық логикасы, рефлексияның болуы және оқушылардың белсенді позициясына бағытталуы үшін жоғары бағаланды.

Отырыстың практикалық бөлімінде төрт тақырыптық шеберлік сыныбы өткізілді, олардың әрқайсысы қатысушыларға қызметке кіру арқылы нақты әдістемелерді меңгеруге мүмкіндік берді.

Шеберлік сыныбы 1: «Оқушылардың тарихи ойлауын дамытудағы тапсырмалар жүйесі» (Мұхамбеталина Г.К.)
Қатысушыларға тарихи ойлауды қалыптастыруға арналған тапсырмалар жүйесі ұсынылды. Педагог талдау, салыстыру, дереккөздерді интерпретациялау, дәлелдеу дағдыларын қадам бойынша қалай дамыту керектігін көрсетті. Мұғалімдер оқушы рөлінде өзін сынап, бірқатар осындай тапсырмаларды өздері орындады.

Шеберлік сыныбы 2: «Медиа сауаттылық және проблемалық оқытудың сыни ойлауы» (Қалиева Н.Н.)
Шеберлік сыныбында медиасауаттылық қағидаттары талқыланды: жалған ақпараттармен жұмыс істеу, фактілерді тексеру, суреттер мен бейнематериалдарды талдау. Тарих сабағына медиаконтентті қалай біріктіру және проблемалық жағдайлар арқылы сыни ойлауды дамыту көрсетілді.

Шеберлік сыныбы 3: «Методы проблемного обучения на уроках истории» (Болатбаева Н.Б.)
Педагог проблемалық сабақтың құрылымын көрсетті: оқу жағдайын құру, проблеманы тұжырымдау, шешім іздеу. Қатысушылар нақты тарихи дилеммалармен жұмыс істеп, оқушыларды ізденіске итермелейтін сұрақтарды қалай таңдау керектігін үйренді.

Шеберлік сыныбы 4: «Историк в цифровую эпоху: вызовы и возможности» (Домбровская Л.Г.)
Қатысушылар тарихшының заманауи цифрлық құралдарын қарастырды: интерактивті карталар, виртуалды мұражайлар, дереккөз базалары, цифрлық уақыт тізбектері. Цифрлық қауіпсіздік, АКТ-ны пайдалану этикасы және мұғалімнің цифрлық ақпараттық кеңістіктегі навигатор рөлі мәселелері қамтылды.

 

Сондай-ақ, Сейдуалиева Р.Б. «Оқушылардың ғылыми жұмыстарын ұйымдастыру және жазу жолдары» тақырыбында коучинг өткізді. Мұғалім зерттеу жұмыстарын дайындау кезеңдерін: тақырыпты таңдау, мақсатты тұжырымдау, дереккөздерді іріктеу, материалды құрылымдау, нәтижелерді ресімдеуді егжей-тегжейлі түсіндірді. Қатысушылар әдеттегі қателерді, сапа критерийлерін және оқушыларды әр кезеңде сүйемелдеу жолдарын талқылады.

Әдіскер Вотинова Е.В. педагогтерді аттестаттаудың жаңартылған рәсіміне шолу жасады. Портфолиоға қойылатын талаптар, кәсіби құзыреттіліктер, мұғалімнің қызмет нәтижелері бойынша түсіндірмелер берілді. Мұғалімдер нормативтік өзгерістерге қатысты өзекті сұрақтарға жауап алды. Отырыс соңында іс-шараның қорытындылары талқыланып, әсерлермен және кәсіби ұсыныстармен алмасу болды.

Тарих мұғалімдері аудандық қауымдастығының отырысы педагогтерді тәжірибе алмасу, инновациялық технологияларды зерделеу және қазіргі білім берудің өзекті мәселелерін шешу үшін біріктірген маңызды кәсіби оқиға болды. Іс-шара аудан мектептерінің кәсіби өзара іс-қимылын күшейтіп, әдістемелік жұмысты дамытудың жаңа бағыттарын айқындады.

 

 



 

 

Просмотров: 310


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст